piątek, 18 stycznia 2013

Coś dla ciała cz.1

Jak każda kobieta (no może prawie każda..), uwielbiam wszystko, co wiąże się z kosmetykami i pielęgnacją urody. Poniżej przedstawiam Wam trzy kosmetyki, które zdobyły moje serce i bez których nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji.Oto one:

1) Krem do twarzy AVA, z zielonej herbaty i koenzymem Q10.
Krem ten jest absolutnie GENIALNY. Używam go od około 8 miesięcy i od samego początku moja cera go pokochała. Doskonale nawilża, wygładza i odżywia skórę twarzy oraz szyi, jest idealny pod jako baza pod makijaż, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego nalotu, ani błyszczenia. Cera jest świeża, promienna, zdrowa. A co najważniejsze, zmarszczki mimiczne znacznie się wygładziły!
Polecam! Koszt kremu to około 12zł, dostępny jest w wybranych sklepach Rossmanna.

2) Podkład-fluid LIRENE z serii anti-aging. Fluid ten wzbogacono kwasem hialurunowym, kolagenem i kwasem foliowym. Posiada właściwości wygładzające oraz spłycające drobne zmarszczki.
 Fluid ten występuje w kilku odcieniach, ja używam odcienia naturalnego. Kosmetyk ten sprawdza się idealnie. Matuje twarz, wygładza i ujednolica koloryt skóry. ma delikatny, bardzo przyjemny zapach. 

3) Krem do rąk DOVE, z serii "Indulgent nourishment" z masłem shea.



Ponieważ często myję dłonie (i w pracy, i w domu), moja skóra jest bardzo wysuszona, zwłaszcza między palcami. Wypróbowałam wszystkie dostępne kremy do rąk, z różnym skutkiem. Zawsze coś mi nie pasowało. Pewnego dnia trafiłam w Rossmannie na promocję kremów Dove i od razu kupiłam jeden, na próbę. Pierwsze wrażenie- zapach. Jest przepiękny. Przypomina lody waniliowe połączone z kadzidełkiem (takie mam skojarzenie..). Po posmarowaniu dłonie pachną długo i jest to bardzo miłe..
Krem doskonale nawilża, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego nalotu. Podoba mi się wielkość tubki, która jest idealna do schowania w torebce, nie za duża, nie za mała. Krem jest, jak dla mnie, idealny. Mój numer 1 na świecie. 

Tak prezentuje się moja top- trójka. Jeśli nie miałyście jeszcze okazji wypróbować tych kosmetyków na własnej skórze- polecam!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz