czwartek, 24 stycznia 2013

Plany czas zacząć..

Kocham moją pracę między innymi za to, że nie tylko uczniowie mają ferie i wakacje. My, nauczyciele, też!! Jeszcze tylko jutro chwilka w szkole, porządkowanie biurka i sali, i dwa tygodnie laby!! Moje dzieci w przedszkolu, mąż w pracy, a panna Anna odpoczywa. Zasłużenie.
Poczyniłam pewne jakże cieszące moje serce plany, jakie zamierzam zrealizowac podczas nadchodzącej przerwy w pracy. Oto i one:

Coś do czytania (to priorytetowe zarządzenie na najbliższe dni):









  

Coś, na co czekam od dawna.. (takiemu to dobrze..)



Coś do obejrzenia w kinie:







Coś do wąchania:




Coś dla ciała i wzmocnienia sił witalnych:


 

A jako kropka nad i:






Jeśli choć połowę uda mi się zrealizować, będzie to naprawdę udany czas.
Czego i Wam życzę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz