piątek, 8 lutego 2013

Coś dla ciała cz.3

Suche skórki wokół paznokci to zapewne utrapienie nie tylko moje, ale większości kobiet. Dłonie to wizytówka kobiety i bardzo istotne jest, oprócz paznokci, wypielęgnowanych i niepoobgryzanych, zadbanie o skórki i jako takie ich okiełznanie.
W przypadku moich problem istniał od dawna. Wydałam fortunę na kremy, oliwki, specjalne preparaty do zmiękczania skórek, niestety, żadne nie pomogło i zaczęłam po prostu wstydzić się moich dłoni. Jakiś czas temu podczas wizyty w Rossmannie, przy okazji kupowania zmywacza do paznokci, moje oczy natknęły się na produkt Eveline, a mianowicie Multiodżywczą oliwkę, do skórek i paznokci z olejem z awokado i witaminami. cena- niecałe 8zł, ale być może była to cena promocyjna, nie pamiętam.
Kupiłam i nie żałuję.
Po pierwsze- ładny zapach, taki kwiatowo-owocowy. Konsystencja- jak to oliwka. Nie za gęsta, w sam raz. Stosuję ten preparat w każdej wolnej chwili, gdy np. czytam lub oglądam TV. Z reguły dwa, trzy razy dziennie.
Oliwkę stosuję od tygodnia i zauważam ogromną poprawę na palcach. Skórek ubyło, gdzieniegdzie coś tam odstaje, ale w porównaniu z wyjściowym stanem, różnica jest powalająca. Od tygodnia nie używałam cążek, a to najlepszy dowód, że skórki uległy redukcji i mniej narastają.
Polecam, przede mną jeszcze prawie cała buteleczka do zużycia, ale nie zamierzam przestać. Polecam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz