czwartek, 21 lutego 2013

O paznokciach parę słów

W poście z dnia 8. lutego pisałam o multiodżywce z Eveline, do skórek i paznokci. Jako że moje skórki i paznokcie były ostatnio w opłakanym stanie, musiałam je jakoś podratować i doprowadzić do stanu użyteczności publicznej.
Oprócz wspomnianej odżywki, kupiłam także wspomagacz o nazwie "Paznokcie twarde i lśniące jak diament" i zaczęłam stosować oba specyfiki regularnie. 








Dziś minął 13. dzień i oto rezultat:












Stan wyjściowy paznokci oraz skórek był naprawdę fatalny.. Paznokcie były bardzo krótkie i poszarpane (nie obgryzam!!), skórki suche i sterczące na wszystkie strony. Widok-okropny..
Na dziś dzień jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie dają oba preparaty. Będę stosować je regularnie i na pewno wszystkim Wam polecam taką kurację. Bo już byłam o krok od nałożenia sobie tipsów..


Polecam gorąco wszystkim paznokciom-bidulom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz