sobota, 2 marca 2013

Czytadła

Jestem świeżo po przeczytaniu wspomnianej przeze mnie książki L. GW. Persson'a, o tytule "Umierający detektyw".
Książka nie rozczarowała, po raz kolejny autor dał popis swego pióra. Czytało się wybornie, wartka akcja, wciągająca, mimo głównego wątku- pedofilii i jej ofiar. Pedofilia jest wg. mnie jedną z najokrutniejszych form wynaturzenia, które niestety uderza bezpośrednio w najmłodszych i bezbronnych tego świata. Gdybym mogła zmienić świat, zaczęłabym od zlikwidowania cierpienia zwierząt i dzieci. Inni jakoś sobie poradzą..
Wracając do książki, polecam!
Dziś rano zaczęłam czytać biografię Michała Urbaniaka, autorstwa Andrzeja Makowieckiego. 






Zaczyna się ciekawie, jak przystało na tak barwną postać. Kontynuuję z przyjemnością.

Jak tylko skończę z Urbaniakiem, mam zamiar kupić kolejną książkę pisarki Charlotte Link, o której wspaniałej pozycji "Dom sióstr" pisałam jakiś czas temu. Tym razem mam na oku "Obserwatora", grube tomisko, czyli to, co lubię najbardziej.






Za oknami wiosna, parki, skwery i place zabaw oblegane przez stęsknione słońca dzieci i ich rodziców/ babcie. Mój kot okupuje balkon, wygrzewa się na parapecie. Chyba wreszcie nadeszła!!Ona, wiosna. Jak miło...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz