piątek, 29 marca 2013

Pharmaceris- puder w kremie

Tydzień temu, z braku czasu na książkę, ale z kilkoma minutami na wypicie kawy, do towarzystwa kupiłam magazyn "Party", którego JEDYNĄ zaletą było to, że dołączono darmową próbkę pudru/podkładu w kremie Pharmaceris.



Próbka tego oto podkładu zachęciła mnie do wypróbowania go następnego ranka, podczas nakładania makijażu. Trafił mi się odcień Sand 02.

Oto zdjęcia przed i po. Sami oceńcie efekt. Jak dla mnie podkład ten spisuje się na złoty medal!
Mam cerę naczynkową, policzki lekko zaróżowione, dlatego nie używam różu w kamieniu, nie wyglądam korzystnie.
Krycie oceniam w skali 10 na 9 punktów. Zdjęcie przed zrobione bez lampy, żeby widoczne były zaczerwienienia. Zdjęcie po z użyciem lampy, ale efekt bez lampy wygląda tak samo.


PRZED:


PO:





Jestem  z tego kosmetyku bardzo zadowolona. Nie zapycha porów, doskonale wygładza wszystkie nierówności, nie wysusza, widać, że skóra oddycha i przede wszystkim- nie tworzy efektu maski. Do kupienia w aptekach, cena 39,90PLN.
Polecam!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz